Tavaszi kirándulás

2012.04.23. 08:08

A süllőtilalom tétlensége alatt is kellemesen szórakoztunk a hétvégén. Halat nem fogtunk és néhány lekövetésen meg egy lemaradt domolykón kívül semmi említésre  méltó esemény nem történt, mégis különösen jól éreztük magunkat. Gondoltuk egy picit feltérképezzük ezt a gyönyörű kis dzsungel-folyót, aztán azt vettük észre, hogy már 4 órája pergetünk és ideje hazamenni, pedig még csak alig 2,5 km-nyi terepet derítettünk föl.

Találtunk 1,5-2 méter mély részeket is és töméntelen ígéretes akadó és visszaforgó kellette magát lépten nyomon. Az átlag méteres vízben egész jól lehetett dobálni a kis wobblereket, pici gumihalakat. Sajnos az erős sodrás miatt a kis körforgókból a nehezebb változatok lennének jók, ezért abból be kell szerezni párat, mert az hiánycikk a dobozunkban. Bár az évszak előrehaladtával a növényzet egyre kevésbé engedi majd megközelíteni a partot, azért ide még biztosan visszatérünk, és akkor remélem halakat is mutatunk, mert a polárszemüveg a lekövetések alkalmával látni engedett néhány igen komoly, kiló fölötti domit, és állítólag csuka is van a folyóban bőven. Idetűzök néhány fotót.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

steveolson · steveolures.com 2012.04.23. 10:32:06

Fantasztikusan szép helyen jártatok!
Imádom az ilyen eldugott, más által nem igen látogatott kis vizeket!
Legközelebb a hal is meg lesz!

mr.salmon 2012.04.26. 09:22:57

Gyönyörű víz! Idén én is tervbe vettem egy hasonló folyócska vallatását. Sok sikert a következő alkalmakhoz!